quandu u fatturatu ùn pò più esse usatu, pò esse riciclatu, è a scaricamentu di i rifiuti hè menu

1. A superficia di a tavola rivestita in film di edifiziu hè piatta è liscia, chì pò esse segata,
2. U bordu di cladding di l'edifiziu hè faciule di disassemble è assemble, l'operazione hè simplice, è u prughjettu avanza rapidamente;u bordu di rivestimentu di l'edifiziu pò esse fattu in un furmagliu di pianu curvo.I pannelli di rivestimentu di l'edifiziu sò adattati per i casseri superiori, i casseri di muru, i casseri di pilastri, i casseri di balconi, i casseri di cimentu d'acqua limpida senza mat.
3. U tavulinu rivestitu di film di l'edifiziu hè ligeru in pesu, grande in area, cunvene è flessibile in a stallazione è u disassemblamentu, è hà un bonu rendimentu di custruzzione, chì facilita a custruzzione di diversi edifici, riduce articulazioni, riduce o annulla l'operazione di plastering, accurtà u periodu di decoru, è migliurà l'ingegneria.a qualità è ingegneria progress.pattern, super-bright superficia, etc. di high-rise buildings.drilled, è resistenti à bassu temperature, chì hè benefica à custruzzione in winter.
4. U tavulinu architectural film-coated pò ancu esse tagliatu in specificazioni spiciali sicondu i bisogni di u prugettu, soprattuttu in l'appiecazione di strutture in forma speciale, chì mette in risaltu a superiorità di u board architectural film-coated.
5. U bordu di custruzzione filmatu pò esse riciclatu è u costu hè bassu;
6. A superficia hè liscia è pulita, chì pò assicurà a flatness è a liscia di a superficia di l'edifiziu dopu a demoulding, senza trattamentu secundariu, chì pò salvà u tempu;
7. Bona resistenza à u clima, alta forza meccanica, senza shrinkage, senza espansione, senza cracking, senza deformazione, bona stabilità, resistenza à a corrosione à l'acidu è à l'alkali, un bonu rendimentu di focu è impermeabile in ambienti cù cambiamenti drastici di temperatura;
8. Risparmiu d'energia è prutezzione di l'ambiente, quandu u fatturatu ùn pò più esse usatu, pò esse riciclatu, è a scaricazione di rifiuti hè menu.


Tempu di pubblicazione: 27-sep-2021